tirsdag 10. april 2012

En dag på Atlanterhavsparken!

Siste dagen av påskeferien tilbringte vi på atlanterhavsparken! Det er første gang Bella er her og det er nok en dag hun kommer til å huske lenge! =D

Jeg fekk nesten ikke tatt bilde av henne fordi hun hvar helt i hundre! *ler* Sprang frem og tilbake og ropte "sjå sjå" hihi..

Vi var det akkurat i åpnings tiden og det var jammen det herlig. Vi hadde nesten hele parken for oss selv =D










Bella fekk mate skilpaddene.. =)


Det er så kjempe morro så sjå hvor fassinert små barn kan bli! =D


Dette er aktivitets romme der det går ann å holde sjøstjerner osv. =) og også fiske etter krabber.. ^^







Dykkermannen kom frem og sang for oss også, og en stor pingvin! =D


Bella fekk tegne påske egg til pingvinen.. =)
 

Etter på dro vi ut for å sjå op Pingvinene! Jeg har vert med å mate desse på utdrikkningslage mitt.. Dem er så søte! <3 men litt skumle, dem biter hardt! o_O





Kl.1 var det mating i store akvariume. Da strømma det på med folk og det var plutselig stapp fult på akvariume. og da var vi nesten ferdige. Helt perfekt! =D Liker ikke kaos! :S
 

Etter Atlanterhavsparken dro vi på Hong Kong å spise. ahh.. det er så lenge siden jeg har vert det nå! Elsker kina mat.. <3

Bella storkoste seg på lekerome! =D



Litt sliten eller? hihi..


Bella fekk seg også en søt Pingvin bamse med meg <3




Photobucket  

2 kommentarer:

  1. Ååh! Jeg og vil dra dit! :D Så fine dere er!
    Og kinamaten, nomnom! <3
    Så fin bamse Bella fikk. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Anbefales! =D
      Tidligere hadde dem også en trope avdelign med masse slager (jeg fekk holde XD) Men den er vist ikke der lenger nå, så blei pitte litt skuffet.. hadde gled meg til å se slanger.. ^^
      Og Kinamat er best! :P

      Slett