onsdag 25. april 2012

I det kreativehjørne med Bella! 3 nye bilder!

I går var Bella hjemme fra bhg, mandag ringte nemlig bhg og Bella hadde fått feber. stakkar.. Så i går var hun hjemme med meg å Fiona. Dei siste 4 gangene Bella har vert syk så har hun kun hatt sånn 24 timers feber. Mega glad for det!!  ^^ Hun er heldigvis ikke mye syk.. =) 

Men det blei en litt slitsom dag, en 2åring krever jammen det mye underholdning! o_O Frem til kl var 11 så hadde vi da tegna, mala, leka med duplo, dukke, kokkelert på kjøkkene, lest bøke, sønge sanga og dansa.. *puhh* Mye lek å morro.. ^^

Men er veldig glad Bella er like gald i å tegne å male som meg, så i dag fekk hun frem kreativiteten i meg! ^^ Var veldig koselig å male med Bella, første gang vi har mala i lag.. =)

Bella sitt maleri!


Og mine små skrableri av noen maleri.. :P



Når Bella og Fiona som fortsatt jeg, Bella fekk virkelig piffe i meg.. ^^
Så jeg har laget 3 nye maleri.. =)













Photobucket  

1 kommentar:

  1. Barns malerier er egentlig ganske spesielle, for de maler liksom bare på instinkt! Det blir ofte veldig fint, egentlig, og abstrakt. Jeg mistet dessverre den instinktive biten da jeg ble eldre og begynte å tenke for mye over hva jeg gjorde :p Og derfor har ikke mine tegneskills bedret seg siden jeg var 10! Hah xD
    Utrolig fine, de maleriene du hadde malt også.

    SvarSlett