fredag 13. april 2012

Oppdatert Bloggen

Da har jeg fikset litt på bloggen og har nå fått et litt nytt utseende! Endelig fekk jeg ny bakgrunn! Under Malutforming så har jo en forskjellig valg av bakgrunner (liker ikke dem), men det skall da gå ann å laste opp selv også.. HAHA.. Flere en meg som har problemer eller? har fulgt størrelse formaten osv. men nei.. får berre feil ved opplasting. Men nå jekk jeg heller inn på Rediger HTML og la selv inn bakgrunn. Irriterendes at en må gjøre det så avansert når det er tilrette lagt at det skall vere enkelt (viss det hadde funka).

Men uansett.. Min blogg har fått seg et litt nytt utseende! Så håper jeg er fornøyd med den en stund.. :P Merkelig for fort lei en kan bli.. :P Kan en noen gang bli fornøyd? hmm...


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar