tirsdag 26. juni 2012

Får vell fine veien tilbake! - bilderas


Som kanskje noen har fått med seg så har jeg vert "borte" en liten stund, trengte rett og slett et lite avbrekk å komme meg selv på beina igjen, forhåpentligvis så går det mot litt "lysere" tider nå..

Men kan oppdatere litt om hva som har skjedd i det siste!

Fiona blir 8månder gammel nå den 9 juli og vokser så sykt fort! o_O Vi har nå fått barnehage plass til henne fra 1 oktober ^^ Fiona er berre så herlige, jeg tror jeg faktisk har fått drømme ungen! Helt seriøst!! Når hun skall legges, både på natta og på dag tid, er det berre å legge henne ned og hun sovner selv. Hun har ikke hatt noen mageproblemer, gråter nesten aldri. litt sutring når hun begyner å bli trøtt det er allt. Sover fra halv 7 til 7-8 om morgon, så kan ikke klage der.. ^^



Bella er nå snart 2 år og 5månder og hun prater som berre det! =D Det kommer nye morsom ord ut av munnen hennes hver dag. Og hun er veldig glad i lille søster (og omvendt). Fiona flirer hver gang hun ser Bella.. hihi.. 



17mai:





Bella har fått seg ny garderobe på soveromme sitt.. ^^ 
Den delen som er uten døre har nå fått dører.. :P 





D ER SOMMER!!! XD


Sitt fint! ^^





nom! godt med grøt.. :P



Fekk en liten hakkespett på besøk.. =)




Favoritt drinken til meg å kennet ^^ Green Devil!
et godt sommer tegn.. :P


Kennet har vert å fiska.. =)




Gla i pappa'n sin..




Jeg å ungen på jentavika at med Jessica og Maria.. =)






"tulle pappa" som Bella sej.. :P











Hundene har fått seg saccovogn XD
Nå skall dem få dra.. XD


2 syke barn koser seg med barne tv! <3
Onsdag den 13 juni starta vi med syka her i hus også.. Kennet og Bella var oppe med nabon en liten tur, og når dem skulle til å dra kasta Bella opp i gangen.. o_O ohh nooo!! Så hele Torsdags natta satt jeg opp med Bella som kasta opp. Fredagen hadde både Bella og Fiona feber, og til kvelden så fekk no dem seg hver sin stikk pille også var det senga. Så mye mer en det var det jo ikke å gjøre. Men ei jeg kjenner skulle har bursdags party den kvelden så jeg hadde jo fole lyst å dra (angrer på den når jeg kom hjem :S)


Da jeg kom hjem så satte jeg meg ned litt å spiste litt mat, og jeg er sånn som aldri blir dårlig eller fyllesyk når jeg drikke. men plutselig kjente jeg at jeg blei kjempe dårlig og begynte å kaste opp, da var det berre å finne senga.. Litt etter vekte Kennet meg! "HEIDI! Fiona kaster opp!" o_O NEIIIII!! og litt etter så kasta kennet opp også! Heldigvis var det ikke så gale med Fiona, hun kasta opp 3 ganger også hadde hun stor sett kun feber, og bella hadde feber. Mens jeg å Kennet kata opp.. :S Fytti rakkern får en grusom helg! Jeg og kennet blei senge liggendes hele lørdagen og på en måte heldigvis hadde ungene feber for da var dem også slappe å sløve og ville egentlig berre sove. Det gjorde det litt letter får våras del.. =) Midt på dagen lå hele familien rett ut på soffan og sov i flere timer. *ler* Va litt kos også til tross får oss var syke.. :P  Men nå håper jeg virkelig det er leeeeeenge til neste gang.. :S Spysyka er virkelig det verste en kan få! :S

Heldigvis blei vi ferdig med syka den helga, får nå i helga var vi i Geiranger! ^^ så var bra vi blei "ferdig" helga før.. og vi var barnefri.. =) En barndoms venn av meg skulle gifte, Joakim er jeg oppvokst at med og han og Sofie har vert sammen i 10år og nå gifta dem seg og jammen var det et fantastisk nydelig bryllup! Tror nok bruden tok pusten av oss alle! Dem hadde leigd Hotell Utsikten til alle oss gjestene, var kun oss på hotelle. Hotelle ligger da langt ovenfor hotell union, så vi hadde den fantastisk utsikten, kanskje ikke så rart det heter utsikten.. :P Får vår sin del var det også kjekt å kunne få litt tid til å vere kjærester også, få et lite avbrekk. Men jammen var det godt å sjå igjen ungene etter på! ^^ blei jo sett et lite savn samtidig å.. :P



Meg og Kennet <3


Maten vi fekk servert.. kamskjell til forrett, lam til hovudrett, kjøtte smelta på tunga.. o_O



Litt umse.. Der det bilde øvers til høgre, jeg tok bilde av et bilde på veggen. Jeg blei så fassinert av det! Tenk å kjøre i mellom snøskavlane slik også med dei veiane som Geiranger har! Tror jeg hadde fått en smule klaus jeg da men.. :P


30 mai hadde jeg å Kennet 3års bryllups dag og vi var på Anno å spiste en bedre middag! OMG! for en go mat det var der! Dyrt men verdt pengene når det er en spessiel annledning! 

Men dette våknet jeg opp til aller først.. <3


Ps. veldig kjekt å sjå at jeg er savnet.. ;) Glad dere liker å følge bloggen.. =)


Photobucket  

5 kommentarer:

  1. Hurra, du er tilbake! :) Fint å lese om bedre dager!

    SvarSlett
  2. Så fine bilder av deg og ungene! :)

    SvarSlett
  3. Great photos! :D
    hahaha and I love so small Dimmu Borgir t-shirt :DD <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! Dimmu Borgir is the best! XD

      Slett
  4. BlueHost is ultimately one of the best hosting company for any hosting plans you require.

    SvarSlett