tirsdag 26. juni 2012

Shopping!

Har kjøpt meg litt klær i det siste, en del som kommer i posten snart! ahh.. jeg elsker når jeg vet det kommer pakker i posten, blir som en liten unge på julaften.. XD

Desse to toppene fra Too Fast har jeg nå fått meg, elsker dem! =D




Denne kommer i posten snart! Og krysser armer og bein på at den passer! Bruker egentlig str. M, men det var dem tom for, så prøver L og håper det går bra.. Den MÅÅÅ passe.. :P



Også har jeg kjøpt meg ny bikini får sessongen, er vell derfor her ikke er sol lenger! hahaa.. *ler*
Men men.. håper jeg får muligheten til å bruke den. =) Bikini fra Iron Fist, jeg berre elsker det merke.. Zombie <3


Også har jeg vert å snoka på Ebay.. ahh.. d er så skummelt d! ><
Kom over desse skona får ei stund tilbake, og nå er dem snart mine! ^^



Noen ny korsett henger nå i skape.. ^^




Og snart får jeg meg påfyll av parfyme også, min favoritt Dior sin Pure Poison! Anbefales! ^^



Har også kjøpt meg 3 nye cd'er til å ha i bilen, Finntroll: Nifelvind, Ur Jordens Djup og Nattfödd
Digger Finntroll, hører mye på dei på pc og ipoden, men har ikke hatt noen cd'er. Så nå får jeg endelig høre på dei i bilen å.. ^^





Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar