tirsdag 10. juli 2012

Tusen takk dere!

Først og fremst tusen takk for kondolansen <3 Det varmer!
Siste ukene har vert virkelig hektisk her. Det har gått i berg å dal bane nå i noen uker og nå er jeg virkerlig lei av allt styre..

Natta etter begravelsen til pappa blei mamma syk, vi trodde da det var angsanfall. Ambulanse personale trodde også det.. Men dagen etterpå var hun ikke noe bedre, hun blei berre verre.. På natt blei hun kjørt med blå lys til sjukhuse. hun frøys, skalv og hadde 40 i feber. Hun har nå lagt på intensiven på sjukehus ei go stund på grunn av blodforgifting. Heldigvis begynner det å gå bra med henne. I går blei hun flytta ut av intensiven så det går heldigvis bra. Men jammen det fekk jeg sjokk da søstra mi ringte å gav meg nyheten. Jeg klarte nesten ikke å tro det, er det mulig lissom?? 

Jeg var å besøkte mamma på søndag, da var hun kobla opp til en hau med ledninger, hun var helt hvit og jeg hørte at hun var helt utslitt.. I dag besøkte vi henne igjen, og jammen var det godt å sjå henne igjen! Bella og Fiona fekk også hilse litt på denne gangen. Da satt hun på felles romme uten ledninger og hudfargen var tilbake. Og det var godt å sjå henne så pig igjen. 

Det har vert litt av en sommer så langt. Håper berre resten av sommern kan bringe litt bedre opplevelser..
Jeg har ikke tenkt å reise på noen ferie i år, er veldig glad for at jeg har gjort det valge i år. Da er jeg tilstede om mamma skulle trenge litt støtte. Blir jo en ganske stor om stilling dette her.

Eneste vi har planer om er å dra på hytta på sulafjelle, gleder meg til det. Det holder lissom får meg i år, orker ikke lange bilturer med småbarn i bilen. ikke i år.. Får heller ta det igjen neste år, da er jo Fiona 1,5 i tillegg. Da er ikke hun avhengi av varm MME osv. Kennet og Bella skall en liten tur til trondheim på hytta der oppe da.. =) Det blir no kjekt får hennes del. =) Men jeg ser frem til å berre få slappe av. Ungene er så små at berre en fjell tur blir til en "stor" tur får dem. Vi har heller planer om å finne på ting i område i år. =)

Ønsker dere alle en fin sommer!
Får satse på at det blir litt mer sol snart! :P


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar