tirsdag 21. august 2012

3 uke med trening!

Torsdag merka jeg kjempe stor forkjelle etter å ha trent ei lita stund (meget kort stund :P har jo så vidt starta). Kennet kom hjem fra jobb og huse var sjeina! oj sa han! og jeg berre: "Ja jeg følte meg så opplagt i dag!" =D Så det begyner å merke fremgang, både at kroppen klarer mer og også at jeg faktisk er litt gladere om dagen.. =) Er utrolig deilig å føle at en har utført noe bra, at kroppen har begynt å jobbe. Når jeg kommer hjem igjen fra trening også så er jeg berre så glad! Kroppen orker mer, og det er deilig å spise sunt også.. ^^

Men dagen etter så må jeg innrømme at vi har hatt en ordentlig utmattende dager, men det er ikke så rart. Bella endte opp med 39 i feber (selv på feberneddempende), holdt på å få feberkrape da jeg henta henne på bhg. Men heldigvis hadde jeg med meg stikkpille å fekk gitt med en gang! Helga fekk jeg en kraftig forkjølelse og litt feber, gangsperre og feberlåk er ingen go følelse!!! o_O heldigvis ikke så høy feber som med bella. Og i dag blei Fiona akkurat frisk.. Så nå gjenn står det å sjå om Kennet får det, håper ikke, sjuk mann er det verste! *ler*

Søte lille febersyke pia mi! ^^

Nye Elvis! XD

I dag er det Bodypump nr 3, og jeg tror denne kommer til å bli ekstra har! Siden jeg fortsatt er forkjølt og sliter litt med pusten, men en får berre gjøre så godt en kan.. =) også blir det sykkling i morra.. =) etter denne uken så skall jeg vurdere om jeg skall øke treningen, alltså trene 3 ganger i uke å ikke 2. Får sjå hvordan det går med gangsperren.. :P er viktig å ikke gå for hardt ut å.. =)

Kostholde holder seg fortsatt oppe også. Om morgonene mens ungene enten sitter i badekare eller ser litt tv, så hiver jeg i meg en Skyr. Og når jeg har kommet meg hjem etter å ha levert Bella og lagt Fiona til å søve igjen så er det frokost tid. =) Til frokost spiser jeg Hetting sine Hafler, laget av fuldkornshvetel, havreflager og havemel. Sun og go, og ikke minst, godt med nystekte hver dag å da. =D Kalkun pålegg med litt grønnt at åt, og jeg spiser 2-3 bløtkokte egg hver dag. =) 

Lunsj varerer litt, den kan bestå av cottage cheese m/ blåbær (uten sukker), kesam og bær, eller en skyr til. Og samme tar jeg til kvelds også.. =)

(Kesam mager m/ m\bær)
En dag tok jeg å laget koteletta (ihjel kokte), med madelpotetpure, sopp og løkragu.
Den sopp og løkragu'en har jeg ikke prøvd før, og det var kjempe godt! =D 


Marinert laks (marinade: Disjo sennep og sweet chilli saus)  med eplebiter pakket i folie i ovn, servert med grønnsaker og ris.. NOM!




Photobucket  

1 kommentar:

  1. BlueHost is ultimately the best web-hosting provider with plans for all of your hosting requirements.

    SvarSlett