onsdag 8. august 2012

Bodypump i går!


OMG! i går var jeg så sykt låk i beina etter spinning også skulle jeg på bodypump!! o_O
ojoj.. den følelsen jeg har nå er ubeskivelig! Det var så vidt jeg klarte økta, fann ut at armane trenger mest arbeid.. :P Og i dag! haha.. Det er ikke OMG lenger men OMFG!! hele kroppen værker! klarer nesten ikke å løfte hendene og ikke klarer jeg å gå trapper eller komme meg ned på gulve. Meget gøy når en skall klæ på ungene osv.. :P Men kan ikke anna ene å le av meg selv, meget underholdene! Er som ei stiv gås! hihi.. Men det som er kjempe bra nå er at jeg kan ikke anna en å bli bedre! ^^ Dette er bunn, nå skall jeg til topp! =D

i tillegg, jeg har jo vert igjennom 2 fødsler, så jeg vet godt hva virkelig smerte innebære! :P Barnemat i forhold, så dette skall jeg klare! =D


Her er godte hylla mi! ^^
Skyr med sitron smak anbefaler jeg på det sterkeste! den er sunn og smaker som sitronfromasj.. XD


Jeg og Fiona tar lunsj! :P
Fiona får fruktpure og jeg cottage cheese og blåbærsylte uten tilsatt sukker.. =)

Mine middags måltider.  første er med laks, grønnsaker å ris. Jeg bruker å marinere laksen, kjempe go marinade. Det en gjør er å bruke Dijon sennep et tynt lag over laksen, og et lag med sweet chilli sauce over. Jeg liker egentlig ingen av dei delene, men resultate smaker ikke noe av delene og det er kjempe godt! men her en dag tenkte jeg skulle prøve noe nytt, så jeg kuttet opp  eplebiter og hadde over. også pakket jeg den inn i folie å legger den i ovnene i 30min. NOM!! sennep gir en bitter smak, sweet chilli er sterk, og eplene frikser opp! ^^


Denne er gårsdagens middag.. her prøvde jeg meg berre på noe nytt. Under all grønnskaerne så er der da kotteletta. =) Kottelettane blei marinert og stekt raskt på panna. Grønnskaer også stekt i panna med kesam over og 1ss tomatpure, 1 hvitløks fedde og 1ts timian. Allt has over i ildfast form også i ovnene på 180 grader i 30min. anbefaler å ha filie over. jeg gjorde ikke det å da var det litt lett for at brokkolien brann seg.. Dette var forresten en helt grei middag.. =) mariner gjerne kottelettane dagen før, jo lengre dei ligge i marinade jo bedre blir dei!

Desser til kvelds!
Mager Kesam med frossen skogsbær blanding!
(har brukt blender!)
Ordentlig sunn kos til kvelden! ^^


Til slutt på jeg berre lenge med et bilde av sjarmisene mine! Herlige små jentene mine^^
Dei er berre så fantastiske jenter! Veldig glad i hverandre å <3 br="br">



Beklager for meget dårlige bilder for tiden men pc'en våra er fucka! på min pc så er inputten til laddern ødelagt, mens kennet sin fryser hele skjermen når vi prøver å bruke den, så vi må bruke kennet sin pc til å ladde opp batterie og så bytte det over på min får å bruke pc.. O_O så er ikke lenge av gangen jeg kan sitte på pc, har vert lettere å berre laste opp bilder fra tlf en kamera, det drar ikke så mye strøm! Men vi får nye pc snart! Venter berre på skattepengene!

Jeg og familien var på tur på søndag ute på kalvestad, har tatt masse fine bilder med kamera, men som sakt det tar mye strøm å få lasta dem over og redigert dei til osv. så en må smørre seg med masse tolmodighet og ha gooo tid! :P Men skall få lagt dei ut på bloggen så snart jeg har fått det over på pc'n.. =)


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar