tirsdag 7. august 2012

Første treningsøkt! Jeg trodde jeg skulle dø!!!

I går dro vi ned til broren til kennet på besøk.. Svigerina mi trener også på aktiv og skulle for første gang bli med på spinning for første gang. og jeg fekk da en time forvarsel og blei med! D var no litt av en start på treningen! o_O Jeg trodde seriøst jeg skulle dø! men steike for en effektiv trening! Og jeg klarte det faktisk bedre en hva jeg hadde forventet.. =D NÅ derimot.. OMG! beina mine har virkelig fått gjennom gå, er så vidt jeg klarer  å gå trapper! Og i dag har jeg takket ja til å bli med på body pump.. ohhh... jaja.. Skall en komme seg i form så må en berre ta i et tak! :P

Har akkurat vert å henta treningsklærna mine på posten! AND I LOVE THEM! XD
Får sjå om jeg manner meg opp til å ta et bilde av dem en dag.. :P


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar