mandag 27. august 2012

Trening og matoppsrifter!


Trening dei siste gangen har vert tunge, sliter fortsatt med forkjølelsen, den var ganske så stygg denne gang, blir lissom ikke helt kvitt den.. :S Merka jeg blir mer tungpusta.

Men tiltross for forkjølelsen så vill jeg øke til 3 i uka. I dag var jeg på spinning, i morra blir det body pump, og i morra så vill jeg prøve meg på "stram opp" som da har fokus på mage, rumpe og lår.
får å få teste ut det også. men fra neste uke så kommer der en del nye instruktører og det blir mer timer å velge mellom, så får sjå hva jeg gjør i fra da av. Skall i vartfall fortsette med body pump og spinning, mulig jeg varierer litt på 3 timen får å få litt variasjon så det ikke blir for "ensformet".

Jeg har også "dekorert" kjøleskape mitt! :P Dette er da motivasjons lapper og huskelapper, anbefales! Så husker en det en sliter litt med , f.eks jeg drikker allt for lite vann.. :S og også litt mer motiverende laper.. =) Tenk posetivt å stå på!!!


Har også prøvd ut noen nye retter!

Foliebakt Kyllingfilet med grønnsaker!
Sunn go og enkel.. =) 
det er forsatt mulig å lage enkel mat som både smaker godt og er enkelt, om du ikke liker å bruke for mye tid på kjøkkene eller berre ikke har tid, så anbefaler jeg denne.. =)
Oppskriften finner du her!


Laks i tortila!
Jeg spiser en del meieri produkter (kesam, skyr etc.) til lunsj, men denne gang tenkte jeg skulle prøve noe nytt, en må ha litt variasjon av og til.. =) 
Vi har da masse røkt laks igjen etter barnedåpen til Fiona, til og med ei hel uåpna lakseside. Og kennet liker da ikke røkt laks. Men woop woop! Det gjør jeg.. XD
Så her er en sunn go liten lunsj tips, eller fin som finger mat.. =)
Oppskrifta finner du her!


Liker du røkt laks så er denne kjempe snadder! XD
Tror jeg kommer til å spise mye sånn fremover.. :P



Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar