tirsdag 14. august 2012

Treningen så langt!


Forge uke startet jeg med spinning og bodypump. Ganske har start får ei som ikke er trent.. :P Resultate blei jo en meget stiv kropp! :S Men har vert flink å prøvd å tøyd ut masse hjemme, og lørdag begynte kroppen å bli "normal" igjen. Neste spinning blir i morra og bodypump torsdag.
Men jeg har trent litt hjemme å, og fekk en liten oversikt over hva jeg "sleit" mest med på bodypump så har jeg treng litt med det hjemme.. =) 

Lørdagen dro vi på fjelle å overnatta ei natt (bilder kommer), så da fekk jeg trent litt på kondisen min der å. Opp lørdag og ned fredag. Og i går fekk jeg og kennet oss en fjelltur uten barn også. Egentlig så var det kun kennet som skulle, men morra mi kom opp om og skulle vise en del brosjyrer om gravsteiner (til pappa) så da spurte jeg om hun hadde lyst å sitte her ei stund mens ungene søv. Men vi kom oss seint av gårde.. :S Vi kom oss opp fekk opp den ny malte flaggstanga å ordna litt divers og så var det ned igjenn.. og det var utrolig deilig å ikke ha noen unge "hengende" på seg, blei faktisk litt jobbing også på meg.. XD Deilig å befriendes følelse.. ^^ Vi var ikke ned fra fjelle før 11 på kvelden, så siste biten der det var berre steinete var veldig ekelt å gå, det hadde begynt å bli mørk så var ikke så godt å sjå.. :S
Men deilig var d! =)

Nye fine flaggstanda! :P


Sulafjelle ca. 10-halv 11 på kvelden =)




Ps. Her er noen fine tips til å komme igjeng med treningen!
Syns denne sistaten var ganske så alfa omega ja: Visste du at 70% av resultatene dine ligger i kostholdet?
Merker meget stor forskjell etter at jeg har lagt om.. =)

Photobucket  

2 kommentarer:

  1. Vakre bilder fra vakkert fjell. Du har inspirert meg, jeg har også vært i en krise, men opplever nå at trening får meg videre i livet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! =)
      trening gjør virkelig godt for kropp og sinn.. ;)

      Slett