torsdag 27. september 2012

Har fått jobb! XD


Første søknaden var sendt og den satt! XD
Mandag skal Fiona begyne i bhg og jeg i ny jobb =D
(skal seff være med på innkjøringa på bhg)

Jeg har fått jobb på en ny skobutikk som skal starte opp på devoldfabrikken ^^ SkoMax Outlet på en rekke kjente merkevarer! Vi starter mandag å fylle opp butikken og torsdag den 4 åpner den! Hele 50-70% avslag på barne, dame og herre sko! =D

Butikken åpner der tidligere KostaBoda/Herlighet brukte å vere!
Så ta turen innom på torsdag! Gjør et røvekjøp! ^^

Jeg har jobbet i skobutikk før, har vert med på å starte opp en skobutikk tidligere, så veldig greit å få noe jeg har vert med på tidligere :P
Gru gleder meg! *ler* Merker det er lenge siden jeg har vert ute i arbeidslive, og ikke minst i butikk, blir litt anna en lagerarbeid. Men gleder meg masse til å komme meg i gang igjen =D Konton min er så uttørka stakkarn.. *ler*





Photobucket  

2 kommentarer: