onsdag 5. september 2012

Ny protein rik melk har annkomet markede!

Ny melk fra Tine har nå kommet! Styrk er 50% mer proteiner og kalsium, vitamin D og fettfri! 
Et fint alternativ får dem som vill være litt mer bevist på hva en drikker.

(trykk på bilde får mer info)

 

Jeg har nå kjøpt denne melken får å teste den ut. Og jeg vill understreke at jeg er nå 28 år og har enda ikke lært meg å drikke melk! Noe jeg vet jeg burda! Aldri likt melk.. :S  Det er mye jeg har klart å snudd om å klart å trykke i meg, men melk sliter jeg med! Men jeg har nå prøvd denne, prøvde først å drikke "rein", uff.. nei.. melk er ikke meg alltså.. :S liker ikke! Så måtte jeg ty til med o'boy, men melka var faktisk rar syns jeg. Det står at den skall smake samme som ekstra lettmelk, men jeg syns ikke den gjorde d.. :P så nå lurer jeg på om den kanskje kan være fin å heller bruke i matlaging? *må testes* Og om andre har noen gode ideer i hvordan jeg kan få i meg melk, f.eks et alternativ der jeg kan bruke noe sunnere en o'boy, så tar jeg gjerne i mot!

Men til dere "melkedrikkere" så er dette muligens et bra alternativ om en har lyst på noe sunnere =)
Jeg kommer nok til å prøve å drikke sånn inn i mellom får å prøve å venne meg til melk, er det en tig jeg ikke klarer så er det melk, fatter det ikke! :S Men jeg har lyst å like melk! bahh.. 

Jeg syns melk smaker vondt. :S Hva med dere? Er dere flik å drikke melk? =)


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar