onsdag 19. september 2012

OMG! jeg skall ut i arbeidslive!

I dag har jeg meldt meg som arbeidsledig! Woop woop!! XD
Jeg er glad, nervøs og allt på en gang.. *ler*
 Om 12 dager begyner "lille" pia mi på bhg, 11 månder gammel.. :S Litt tidlig føler jeg, men jeg er klar får å komme meg ut å arbeide litt!

Jeg har nå gått hjemme siden juni 2009, jeg har gått hjemme med 2 graviditeter og 2 barn! er ikke sundt å gå hjemme så lenge. :S Så nå gleder meg sykt til å komme meg ut i arbeid! ^^ Og det kommer til å bli litt rart også, nye rutiner å venne seg til =) 

Og ikke minst, det skal bli så sykt digg å endelig få egene intekter! Jeg og kennet har klart oss ganske greit, men seff, vi måtte nok leve litt på sparemodus. Så skal bli digg å kune ha rå til mer, og også kunne dra korte uten å få dårligsamvitighet. En får lissom litt mer respekt får andre sine penger en egene.. =) Jeg har ikke hatt råd til å vert med på så mye sossiale greier heller, mye som koster. så.. GLEDER MEG!! XD

Første jobbsøknaden blei sendt i dag! ^^
*krysse fingrene*

Ellers så har jeg fått vært på spinning i går og body pump i dag =) så da skall jeg i vartfall være fornøyd at jeg har fått trent 2 ganger denne uken, men håper på jeg får sjans til å få med meg flere timer.. =)


Photobucket  

3 kommentarer:

  1. Lykke til med jobbsøkinga!:)

    SvarSlett
  2. Lykke til, sikker på at alle vi lesere heier på deg! Håper du får en jobb der du får brukt kreativiteten din!

    SvarSlett