tirsdag 4. september 2012

trening og matorgi!

Denne uken er jeg redd for at treningen kommer til å bli labert! :S Kennet jobber som sakt kveld så er avhengi av å ha barnepass.. Men i tillegg så skall dei pusse opp salen treningssentere så der er stenkt.. :S
Men jeg har nå tenkt å få satt opp et helkroppsprogram med ren styrketrening. men kjenner jeg har det litt vanskelig med å komme meg i gang. Som jeg nevnte tidligere så sliter jeg litt med angst, og det merker jeg nå har blitt ei lita sperre for meg. Jeg liker å dra på timene får da er du en av mange og blir lissom ikke "peka ut". En kan lissom "gjømme" seg bakerst om en vill. Det er vist angorafobi og sosial fobi jeg sliter mest med, får dei som ikke vet så mye om angst så kan en lese litt om det her!
Jeg har som regel klart å overgått den til en viss grad. Det blir lissom litt sånn som når en jekk på barneskolen og skall fremføre noe. En er nervøs før en skall ut på scena, men når en har først komt seg ut på så går det bra. Så jeg trenger lissom berre en liten "dytt" så går det som regel greit, og d prøver jeg å holde litt i hode mitt og, berre du har komt deg dit så ordner det seg! En må møte sin frykt får å overkomme den! Så derfor er trening også blitt en terapi for meg.. Så jeg skall begyne på styrketrening, men må berre manne meg opp.. :S

Men denne uken skall jeg i vartfall på spinnig, sykkelsalen er fortsatt oppegående. Og viss jeg ikke kommer meg ut av huse så har jeg muliheter til å kjøre litt hjemmetrening. Har nå fått vekter i hus. =)

Til slutt kjører jeg en liten matorgi! 
Ingen ting er bedre en go mat! ^^

Nesten sunn kebab, skulle egentlig ha fullkorns pitabørd, men seff så var der ikke på butikken når jeg skulla ha d!  Lamme kjøtt, sopp + diverse og yoghurt naturell =)



 Kylling middag! *elsker kylling* :P
Ovnsbakt kylling på en seng av grønnsaker^^



 Lunsj tips! 

1 beger skyr mango (valgfri smak, men mango var go!) ;)
1dl skummet melk
1-2 ss kokt ris
rosine
usalta nøtter
kanel





Photobucket  

2 kommentarer:

  1. Det så svinegodt ut!
    Har nominert deg til "Liebster Award" :D
    http://www.agonee.com/2012/09/liebster-award.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det.. =) skall sjå jeg får svart på svar osv. Ser det at jeg må nesten ha litt mer tid til å svare på desse.. =)

      Slett