tirsdag 4. september 2012

Ukene som har vert!

Da har jeg en del bilder å vise frem, meste parten er tatt med mobilen, så ikke den beste kvaliteten.. :P
Kennet har nå starta å bygge lekestativ til ungene, veldig kjekt å ha snakker i hus.. ^^ Så første helga da blei kennet opptatt med bygging og jeg tok meg av ungene. Jeg å Bella var egentlig berre tenkt oss med til søstrene mine, dei har nemlig lekeplass der ned og det tar ca 10 min å gå ned til dei, så det er ikke så langt. Jeg tok da å plasserte Fiona ned i vogna si, men Bella skulle få gå selv med egen dukkevogn. ^^ Var veldig fint vær (men kalt) den dagen. Og dette var jo kjempe stas! Bella fekk herme etter meg.. :P Skulle gjøre allt med dukkevogna å dukka som jeg gjorde med Fiona. hehe..
På veien ned så møtte vi på naboen og dei hadde da takket ja til å passe på 2 haner og ei høne. Bella har aldri sett slike på nærthold og det var jo kjempe spennende! =D Fekk henne nesten ikke med meg videre.. *ler* Når vi hadde kommet halvveis så ringer Tanja (søss) og forteller da at hun snart skulle til å trille videre. Det viser seg at at søndagsskolen hadde "On Tour!" den dagen. Da dro dei rundt å hadde med seg hoppe madrasse (mega stor ei), leke klosser styltrer, balonger osv osv. Og ikke minst en fisk som jekk rundt å hilste på alle ungene.. :P
Tanja lurte da på om vi ville bli med, probleme var da at jeg ikke hadde Bella i vogn. Det blir for langt får henne å gå da. Så jeg fekk ringt kennet å ba han ta med seg tvillingvogna å komme ned til tanja med den, også tok kennet med seg hjem andre vogna + dukkevogna. Og vi blei med til søndagsskolen.

Dette var da seff kjempe gøy! mye morro får dei små ^^


NOM!! IS =D





Bella var så fassinert over fisken som jekk rundt der. Hun skull hele tiden bort å hilse på den. Tror det var etter den 6 gang da turte ho å gi fisken en klem.. :P



Det var mye som skjedde denne dagen! og vi møtte lekekamerater også! Så Bella var helt kjørt når hun kom hjem igjen, ikke rart hun lå rett ut.. XD


Her er da lekestative som kennet har begynt på, nesten ferdig med det nå..
 


Dette stative var vist populært hos både store og små og også firbeinte.. :P




Også har vi hatt langevågsdagane her i helga og tivoli annkom! Woohoo.. Har ikke vert tivoli her på evigheter.. :P Så dette var jo selvsakt også kjempe gøy for Bella! Kjekt når hun har begynt å bli så stor hun kan være med på ting! =D


Bella at med søskenbarne sitt.. =)
 

Bella: "ÅÅhh.. Fiona da!"



Kennet skall jobbe kveld nå hele uka, starter på jobb halv 4 og jobber til 11. gjor det også litt før helga, så jeg har tatt meg av ungene. I går var det kjempe fint vær og jeg å ungene fekk leke oss ute på lekestative som nesten er ferdig! =D Mangler nå kun dissene og sklia =)
Også har kennet starta så vidt på lekehytta som skall komme vedsidnav..


Fiona fekk smake litt på sand.. hmm.. det var noe rart noe! o_O om det var å annbefale tviler jeg på.. *ler*
 







Sennere kom champ opp om og hjalp oss å pakke vekk trampolina. Er meldt fullstorm i dag, så får å være på den sikre siden så pakka vi den berre vekk. Vi går berre mot høst nå og mer møkka vær er nok på vei. Og siden vi får nå lekestativ og lekehytte så er ikke det krise om vi tar vekk trampolina.. =)



Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar