torsdag 25. oktober 2012

Da er vintern kommet!

Ok! Lenge siden jeg har blogget nå! :S Har jobbet så mye i det siste og kennet har jobbet kveld. Vi "mista" nemlig butikksjefen vår (har fått ny nå) + har noen kolleger som har en oppsigelses tid hos en annen jobb. Så da har det vert litt ekstra jobbing =) Men denne uken beynner det å normalisere seg! Da skal jeg jobbe 50%, i dag var det siste jobb dag å nå har jeg lang helg! Skal ikke på jobb før tirsdag!! XD Og ungene i bhg! o_O d er noe jeg ikke er vandt til.. Gleder meg masse.. :P
Tirsdag og onsdag begynte jeg ikke på jobb før 12-1 tiden, så begge dei dagene var jeg på trening før jobb. Fredag har jeg fri så da skal jeg også på trening. Har vert litt dø tid på treningen siden jeg har jobbet så mye, men nå starter jeg på igjen. Utrolig digg å kunne starte dagen med trening! Jeg levere ungene på bhg i 8-halv 9 tiden også drar jeg rett på trening =D Da kan en starte dagen med go samvittighet ^^
I dag har første snøven lagt seg på sunnmøre.. brrrrr... Er no koselig med snø, viss det blir ordentlig snø! vi har desverre litt for mye slaps her, men håper det blir bedre i år! Jeg satser på d!! :P Men jeg er IKKE glad i kjøre bil om vinter, så den gruer jeg meg til :S om dere huker så hadde jeg meg en liten utfor kjøring ikke så langt i fra huse vårt.. :S Har en bakke opp til huse så er grusom på vinters tid. så ja!!Jeg skule veldig ønske jeg slapp å kjøre bil om vinter, hadde jeg sløppe d så hadde jeg ikke hatt noe i mot den.. :P
Og det nermær seg den 31 okt. og farsdag. Den gruer jeg meg litt til også. Blir første bursdagen til pappa uten pappa.. :'( Han er fortsatt dypt savnet. Tar ei stund å omstile seg etter en slik hendelse. Hver gang jeg prater med mamma så sier jeg fortsatt "dere". Får klump i hlasen hver gang mamma retter meg.. :S Men er kjempe spent på gravsteinen til pappa som kommer snart, tror den skulle komme i løpe av neste uke. Vi har nemlig fått inngravert et siluett bilde jeg har tegnet av pappa. Så d betyr veldig mye for meg i vartfall.. =) Skal legge ut bilde når den er kommet på plass =)




Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar