mandag 8. oktober 2012

Elsker min nye jobb!


Har ikke hatt tid til å blogge i det siste. har vert noen hektiske dager med åpning av butikken osv. Jeg har nå ikke jobbet på 4 år og jeg må si det var virkelig en mostilling å plutselig jobbe 12-13 timers dager (på grunn av oppstarten), så det har vert noen slitsome dager. Men jeg stor trives!! Jeg har fått noen kjempe hyggelige kollegaer, og en kjempe hyggelig sjef! og hver dag har jeg hatt mange hyggelige kunder! =D og når jeg kommer hjem så er det så kjekt å sjå ungene igjen, er så vant med ha ha dei "opp på" meg at jeg aldri har savnet dei på en måte.. :P Ungene er glad for å sjå meg når jeg kommer hjem og jeg dei. Og det er så herlig å sjå dei smile fra øre til øre og rope "Mamma'n min!" Det varmer et mamma's hjerte ^^ 
 
 
 
 
Fiona er nå på barnehagen hver dag, og det går kjempe fint! Hun ser ut til å trives veldig godt der, hver gang når vi nærmer oss døra til bhg så virker det som hun skjønner hvor hun skal, hun spreller og flirer med en gang. Så jeg tror det går veldig bra der. Hun har jo støre søster at med seg. ^^ Dei går på samme avdelig og hittil går det veldig fint. =D Dei er veldig opptatt av leke med hverandre, og Bella er flink å passe på Fiona. "kom søster, søster spise sjive!" hihi.. sier det hver dag når jeg leverer dei nå. :P

Når det gjelder treningen så har det ikke vert så mye til trening denne uken, mye jobbing seff. og dei 2 neste ukene kommer til å bli en del jobbing. Butikksjefen min har en oppsigelse tid hos en annen jobb så da skal vi andre steppe inn mer. Så får sjå når jeg har sjans, blir evt. på kvelden.
Men ellers sånn som det skal være så jobber jeg 50%, så jeg får 1-2 dager fri i uka, og ungen er i bhg. Parfekte trenings dager! wooop woop! XD



Photobucket  

2 kommentarer: