torsdag 17. januar 2013

Ja da! jeg lever!

Ojojoj... nå er det virkelig lenge siden jeg har blogget! :S Har rett og slett ikke hatt tid + litt latskap. Og jeg tror også jeg egentlig blei litt lei. Så jeg må nok blogge når jeg føler for det. :P
Tenkte at nå var det på tide med en liten oppdatering! Jobber fortsatt på SkoMax, stor trives enda ^^
Trener 2-3 ganger i uka =) og har gjort en del frem gang nå =D
Da jeg starta løfta jeg 30kg på Knebøy og Markløft, nå tar jeg 53kg :P Tar nå 43kg på hip-thrust også, må si jeg digger den øvelsen, stram rumpe ja takk! haha!
Har tatt vekk 6cm rundt midjen, 6cm rundt magen (altså der "valken" er, babyfette! XD), 3cm rundt over arma, men andre ord, så langt er jeg veldig fornøyd! ^^
Nå er jeg på jobb, 10min til butikken åpner, og er er ikke så mange å sjå så tidlig på dagen, så nå fekk jeg blogga litt.. hehe..
Fiona og Bella er i bhg. fortsatt i samme avdeling og det går kjempe fint. Dei trives så godt i lag, Bella er veldig flink å passe på lille søster =)
Nå er det nok ikke lenge før Fiona begyner å gå heller, hun kan stå midt på gulve uten å holde seg i noe å røyse seg rett opp og der står ho. Hun har tatt et par steg også. så regner med det ikke er lenge til =D Da blir d full rulle! håhå.. Gleder meg! Blir så kjekt når hun kan få vere mer aktiv, spess når det kommer til å vere ute på bhg så blir det litt kjekkere får henne =)
Begynt å prata gjør hun også, vet nå hvem mamma og pappa er i vartfall :P
Og nå er det ikke lenge før Bella blir 3år ^^ Store pia vår =D helt sykt kor tiden flyr :S
Ellers så er det egentlig ikke så veldig mye mer nytt hos oss.. Dagane går nå, faste rutinen går hver dag :P
Til helga skal vi ha middagsgjester, da kjører vi i gang julemiddag å greier ^^ blir nok vintern's siste julemiddag :P Gleder meg, blir koselig ^^
Kan prøve å legge ut litt flere bilder også sennere, men siden jeg er på jobb så får ikke jeg gjort d nå =)

Bilde tatt i jula, gry tidlig søndags morgon. Litt LOL. jeg var på trening mens folk hjem fra nach utenfor.. hehe.. Følte meg veldig fornuftig ut akkkurat da.. :P


 

Photobucket  

3 kommentarer:

  1. Så flink du er!:D Ingen ting er så gøy som når man får framgang på trenings fronten! Hvor mange sett og repp kjører du?
    Hva er din fav øvelse?:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk ^^
      Er utrolig digg når det går fremover =D Økte faktisk til 55kg på markløft i går ^^

      fav øvelser så tror jeg har 3 egentlig, liker veldig godt knebøy, markløft og hip-thrust. tror det er fordi d er der jeg løfter tyngst, dei jeg føler jeg mestrer ganske bra. Og hip-thrust digger jeg fordi den kjenner en virkelig på rumpa.. :P tramp rumpe ja takk! XD

      Slett
    2. tar forresten 10repitisjoner og 3set, glemte å svare på den :P

      Slett