mandag 13. januar 2014

Digital portrett: Michelle


Ny digital tegning. Portrett bilde Michelle (@michellemoregore på instagram)

Anbefaler å sjekke denne damen ut! Hun har en utrolig spennendes instagram! Meget kreativ og talentfull! ^^


Denne tegningen var meget krevende, men også veldig gøy! bilde har allt som fassinerer meg men som krever mer av meg.. pels/hår syns jeg er det vanskeligst å tegne og som krever mest tålmodighet. Jeg går ofte lei når jeg kommer til den delen.. :S Men denne gang klart jeg heldigvis å full føre. Så mye tattoo detaljer er også krevende. Føler egentlig jeg kunna ha jobba mer med dem, men det var den tålmodigheten min for tiden da.. :P muligens jeg fixer mer på den sennere. ser jeg skulla gjort den enda mørkere sånn som den første bokstaven er. men men.. er i vartfall veldig fornøyd med ansikte.. =)

her er også animasjon av tegningen!



Jeg er også å finne på instagram! Heidijs84


Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar