fredag 7. februar 2014

Scarification!



Jeg har alltid likt kropps kunst, tattoo, piercing osv. men scarification?
Jeg vet ikke, syns det er veldig spessielt, og jeg hadde ikke turt det selv. Men må si meg imponert over folk som tørr, og jeg må også si meg imponert over kunstnerene selv også, allt dei får til og at dei også tørr! :P Å Skjære i noens hud, hadde ikke jeg greid!!


Men om jeg syns det er fint? har sett på en del av det, og må si der er veldig lite jeg syns var fint. jeg har ikke sett en eneste en som er i ansikte som er fint i vartfall! det blir litt mye.. men fant noen bilder jeg syns var litt fine, selv om jeg ikke kunna tenkt meg det selv.. :P

(bildene er hentet fra Tumblr)




Dette var noen av dei få jeg hadde sansen for, men må si det er ikke helt min greie..
Hva syns dere om denne form for tattoo? For eller i mot?

What do you think of Scarification? Like it or not?



Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar