tirsdag 3. mars 2015

Da er jeg tilbake!

Endelig er jeg tilbake! sorry! ikke på bloggen ass! hehe.. alltså.. som jeg har sakt tidligere så blogger jeg når jeg føler for det, og jeg vet det er sjeldent! Men i ny og ne så popper det opp et innlegg her. 

Det jeg mener er at jeg er tilbake på tegnefronten igjen! Jeg har ikke tegnet så mye og har ikke tegnet noe særlig på lenge! Jeg har mistet helt inspirasjonen. Jeg tar ikke på meg tegne oppdrag lenger, grunnen til er fordi jeg føler at jeg ødla meg selv på det. Jeg fikk ikke tegne det jeg selv hadde lyst til og rett og slett mista lysta. Tegne på oppdrag er rett og slett ikke min greie! Jeg har i lengre tid nå hatt en slagt "tegnesperre" men den føles det ut som nå er brytt! Jeg har endelig tegnet en del. Og det har vert fantastisk deilig!! Nå tegner jeg det jeg har lyst til. Ikke noe mer mas takk! Ser ikke ut som jeg taklet det så bra.. Men nå koser jeg meg! Tegner fordi jeg nå syns det er gøy!

Og her oppretta min egen konto på instagram: artheidijs. Der ligger en del tegninger og også prosess bilder!

Men her er en del av tegningene jeg har laget i det siste:

Portrett: Zakk Wylde



Portrett: Khal Drogo - Jason Momoa - Game of Thrones



Portrett: Gandalf



Portrett: Tauriel


Portrett: Ozzy Osbourne


Dei 2 siste her er jeg veldig fornøyd med! Jeg fant ut en ny tekning! eller *kremt* ikke nye, er berre jeg som ikke har tatt den i brukk og jeg fatter ikke hvorfor! I lengre tid ha jeg hatt en papirblyant, alltså papir som er formet som en blyant. Tegnere vet vell hva jeg snakker om ;) Denne har jeg da hatt tiden jeg jekk på tegning form og farge. og jeg har aldri brukt den *lure meg*. Nå tok jeg den i bruk og det blei jo så mye finere effekt. Mye glattere, og det er lettere å lage skygger med den. Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor jeg ikke har brukt den før. men men.. er i vartfall veldig fornøyd med dei 2 siste her. og jeg kommer garantert til å bruke den papirblyanten til å gni ut skyggene med! Veldig fin effekt! =D




Photobucket  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar