tirsdag 3. mars 2015

Dresses, dresses and more dresses!

Som jeg sa i det tidligere innlegge, så har jeg mistet litt inspirajon. Og i det siste har jeg jobbet med å finne tilbake til min kreative side.

Jeg har nå funne noe nytt å lage. Hva jeg skal med dei?? tjah.. fine å ha på veggen? Noe jeg har blitt spurt. Vell.. egentlig så bryr jeg meg ikke om hva jeg skall med meg. Det viktigste for meg er at jeg koser meg. Jeg syns det er kjempe gøy å lage dei! Og det er gøy å gjøre noe nytt!

Jeg har nå laget små kjoler, korsetta er laget av decopasje på barbie.

og slik ser dei ut: 







Flere bilder og flimsnutt ligger på instagram: artheidijs


Photobucket  

1 kommentar:

  1. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY & TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    SvarSlett