mandag 16. mars 2015

Så fantastisk deilig!!



Endelig er jeg virkelig inne i en go herlig tegne periode! Som jeg nevnte tidligere så har jeg hatt en liten tegne sperre nå lenge, og nå har det virkelig ekspoldert! Og jeg elsker det!!!
Jeg har tegnet masse nye tegninger og jeg har vert kreativ med andre ting også.
Minuse nå er at jeg har på trappa meg en senbetennelse i høgre hånda! *ler*
Jeg plages litt med at hele høgresida mi sklir ut og da setter en muskel seg i klem i skuldra, og da får jeg senbetennelse med en gang. også klarer jeg ikke la vere å tegne og blir berre verre! haha!! Så nå må jeg bite i det sure eple og prøve å ta det med ro noen dager. Om jeg klarer.. hehe.. 
Skall nok ordne seg raskt håper jeg, berre spørst om jeg har tolmodighet til det!



Men her er flere tegninger jeg har laget dei siste dagene!
(beklager for dårlig kvalitet på bildene, mobilkamera er det eneste jeg har å ta bilde med)

Alice Cooper



video



Her er det minste portrette jeg har tegnet så langt! Og dette var faktisk det vanskeligste! 
Blyant kvessern klarte ikke å lage spiss nok blyant til meg, så her måtte jeg kvesse med tapetkniv for å få til!


Søt liten tegning krever søt liten ramme! 
Og bilde her er faktisk nesten like stor som orginal bilde! hehe..


Og jeg har bestemt meg for å tegne litt gammle klassikere.
Så har er portrett av Alfalfa fra rakkerungene!
Også et lite portrett...
En utrolig sjarmerende serie fra gammelt av. Seriøst, dei kunne virkelig seg på go humor og kanon bra ansikts uttrykk! hehe..


Denne måtte også få seg ramme! 



Og her er bilde jeg holder på med nå.
Portrett av Malcolm McDowell!



Og jeg har laget nye kjole også.
Jeg jobbe med å prøve å lage til utstilling av desse. Så det kommer til å skje mer rund kjolene jeg lager!



video


Har flere prosjekt på gang også, så mer bilder og oppdatering kommer etter hvert!
Følg meg gjerne på instagram på Artheidijs, det er konton jeg har til kun mine tegninger og andre kreativiteter!




Photobucket  

1 kommentar:

  1. Do you need free YouTube Views?
    Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    SvarSlett