mandag 6. april 2015

En kreativ påske!


For min del har påsken vert en rar påske!
Jeg har jobba i påska. Og resten av familien har reist på tur. kennet og ungene reiste stjørdal den 28, og kommer hjem i dag! hoho.. kor ej savna dei! 
men jeg har ikke vert helt alene. Zorro er her at med meg. Han fikke desverre ikke vere med på tur han heller. Helga før da vi var på fjelle fikk han et kjempe kutt under poten sin da vi var på vei ned igjen fra fjelle. Vi vet at av og til kan putene til hunder sprekke, men dette var så stort at det såg mer ut som et kutt sa legen. Vi skjønner ikke hva det er han har tråkka på. men det va helt i starten når vi skulle hjem. vi hadde akkurat gått forbi demninga, der det var masse snø og snøven var klam. Vi oppdaga rellativt kjøpt at han blødde siden der va snøv.

Så Zorro måtte da sy poten sin, bandasje i 5 dager, bruke krage i 12 dager. Og stakkars hunden som da er vandt med å vere ute og ikke liker å vere inne, blei da innesperra i lille gangen alle dei dagene! Fordi han måtte holdes i ro, poten måtte holdes tørr osv osv.

så jada.. jeg har vert hjemme med en veldig frustrert hund, og desverre så går han fortsatt rundt med krage på grunn av hoven betendt klo, som vi muligens må inn igjen med til legen i morra om den ikke har blitt noe bedre. Så det va litt av en påske! :S

Men jeg har noe vert hjemme og virkelig fått brukt min kreative side! Kan ikke huske sist jeg kunna søtte i så mange timer å berre tegne, å glemme både tid og sted! Det blei seine netter for å si det slik. :S Timene berre sprang forbi! Utrolig deilig å berre "forsvinne" slik. glem tid og sted!

Så her er hva jeg har laget i påsken! =)

Portrett av Charlie Classic
en fra instagram


I am Groot!
Her har jeg vert å knappa en kubbe fra mannen.. hehe..



Her er mitt første farge portrett, er ikke helt fornøyd med dette, er et par små feil i mine øyne, men sannsynligvis berre jeg som ser ;P
Daryl fra Walking dead!



Det var gøy å prøve seg på fargeblyanter. Så neste portrette mitt blei av
Ian Mckellen og Patrick Stewart!




Videre... Doyel Wolfgang Von Frankenstein!


Og dama måtte jo også vere med! Må ha med den utrolig vakkre Alissa White-gluz, The beauty beast!

Er ikke helt fornøyd med denne også, øynene blei ikke helt som dei skulle.. men men.. 
denne brukte jeg litt forskjellig på, akvarell blyant, farge blyant og destress ink!




Har starta på et vandlig blyant tegning av Alissa også, kjenner jeg må gjøre opp igjen litt for dei øynene.. :P jeg er å blir en perfeksjonist..hehe

Dette er en på bynt teging.. er en stynd siden jeg starta med den, men tegner litt på den i ny og ne.. =)


og forresten! beklager for dårlige bilder av bildene! :P har ikke akkurat funne ut en bra måte å ta bilde av dei enda. har ikke scanner osv. heller. så ser spess dei farga bildene var veldig vanskelig å få frem hvordan dei egentlig ser ut. f.eks så blei Doyle veldig mørk i forhold til hvordan den er i virkeligheten.. :P



Photobucket  

1 kommentar:

  1. Are you looking for free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?

    SvarSlett